Trailing slash je pojem – znamená poslední lomítko na konci URL. Někdy je weby na konci URL mají, jindy ne. Za SEO je tohle ale podstatný problém. Pro Google jsou totiž URL seznam.cz/tv a seznam.cz/tv/ jiné, často vytvářejí duplicitní obsah a konkurují si ve vyhledávání. Trailing slash je pro Google potřeba ošetřit – mrkněte na návod na Ryte.

Když si to nepohlídáte a třeba v průběhu času na webu změníte jestli URL budou, nebo nebudou končit s trailing slash, tak se vám taky může stát, že s webem vysmahnete z vyhledávání, tak, jak se to nejpravděpodobněji stalo Googlu s jejich Google Flights.

Jak vyhledávače „chápou“ trailing slash?

Google: https://plus.google.com/u/0/+JohnMueller/posts/AUp9ZdAM8Uo

Seznam: https://twitter.com/hledani_seznam/status/943420436716679174

Jak se k trailing slash chová Google?

 

Jak se k trailing slash chová Seznam?